Neerstraat 42 - 9230 Wetteren
Tel : 09 366 31 4309 366 31 43 - Gsm (Martin) : 0496 30 71 100496 30 71 10 - Gsm (Mike) : 0478 40 22 800478 40 22 80
Fiskcouncil+ BV- Boekhoudkantoor

Boekhoudkantoor in Wetteren Fiskcouncil

Fiskcouncil + is een digitaal boekhoudkantoor in Wetteren, Oost-Vlaanderen.
Het boekhoudkantoor is gelegen op de Neerstraat 42, op een boogscheut van het centrum van Wetteren.

Boekhoudkantoor met ervaring

Bij ons kan u terecht voor persoonlijk en betrouwbaar boekhoudkundig advies op maat van uw eigen specifieke situatie, of het nu gaat om een eenmanszaak of een vennootschap.
Sinds onze oprichting in 1992 hebben we heel wat praktische ervaring op de teller, en onze kennis blijven we elk jaar onderhouden door het volgen van de nodige opleidingen.
Omdat uw inkomsten, uitgaven en financiële en fiscale situaties een erg gevoelige zaak zijn, zorgen wij voor een uiterst vertrouwelijk kader en een zeer discrete behandeling van uw gegevens.
Wij zijn de co-piloot van uw onderneming met focus op uw noden en doelen.
Wij combineren innovatieve technologie en persoonlijk advies met het oog op een papierloze administratie én meer tijd voor elke klant.
Het digitale platform - dat u aangeboden wordt - ontzorgt u als het gaat over uw interne administratie.

Dienstverlening voor alle zelfstandigen

Wij stellen onze diensten ter beschikking voor zowel zelfstandigen als kmo’s uit de hele regio van Wetteren en ruime omstreken.
Uiteraard streven we ernaar voor iedereen de best mogelijke service te bieden, of u nu een kleine zelfstandige bent in hoofdberoep of bijberoep of een vennootschap bent: bij ons is iedereen even belangrijk.
U bent uniek voor ons.
Dat is net de sterkte van ons boekhoudkantoor.

Ondersteuning op maat van uw bedrijf

Wanneer u een half uurtje tijd heeft, nodigen wij u graag uit voor een vrijblijvend gesprek ( online via MS Teams of face-to-face) waarin we samen overlopen op welke manier wij u van dienst kunnen zijn.
Maak gerust een afspraak met behulp van het afspraakformulier  en/of plan uw afspraak in via de kalendertool of neem telefonisch contact op tijdens de openingsuren.
Ons boekhoudkantoor staat steeds voor u klaar.

Hoe samenwerken?

Digitaal

 

Volg uw boekhouding in real-time op en ontvang advies op een digitale manier voor een financiële en fiscale gezonde onderneming.
Welke voordelen biedt een digitale boekhouding u?

  • Real-time opvolging via eigen klantenportaal ( zie klantenzone)
  • Aan- en verkoopfacturen zelf digitaliseren
  • Sneller betaald worden en automatische betalingscontrole
  • Bankafschriften automatisch digitaal doorsturen naar boekhouding
  • Bespreking dossier op afspraak via Microsoft Teams

Semi-Digitaal

 

Volg uw boekhouding in real-time op via uw eigen klantenzone en ontvang klassiek face-to-face advies voor een financiële en fiscale gezonde onderneming.
Welke voordelen biedt een semi-digitale boekhouding u?

  • Real-time opvolging via eigen klantenportaal
  • Bankafschriften automatisch digitaal doorsturen naar boekhouding
  • Traditioneel afspreken voor besprekingen

Traditioneel

 

Geen interesse in een digitale boekhouding? Krijg overzicht over je boekhouding via een jaarlijkse opvolging.

  • Boekhouding per kwartaal indienen via fysieke map.
  • Opvolging door kantoor
  • Traditionele Bespreking op kantoor van de jaarcijfers
Cookie-instellingen aanpassen

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen.

Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.

  • Instellingen aanpassen
  • Alle cookies accepteren en verdergaan naar de site